ANKIETA JEST ANONIMOWA


Proszę wypełnić poniższe pytania opierając się o skalę od 0 do 5, lub wybierając odpowiednie dane z rozwijanej listy.

METRYCZKA PACJENTA
1.Oddział na którym Pani/Pan przebywała lub na którym przebywał członek rodziny ?


PRZYJĘCIE DO SZPITALA
1.Czas oczekiwania na Izbie Przyjęć
2.Pierwszy kontakt z Izbą Przyjęć i uzyskaną informację
3.Udzieloną pomoc medyczną
4.Szybkość załatwienia formalności związanych z przyjęciem do szpitala


PRZEKAZANIE NA ODDZIAŁ
1.Opiekę w drodze z Izby Przyjęć na oddział szpitalny


POBYT W ODDZIALE SZPITALNYM
1.Zapoznanie z oddziałem ( informacje o pokoju lekarskim, pielęgniarskim, rozkładzie dnia, godzinach odwiedzin)
2.Czystość sal chorych
3.Czystość łazienek i toalet
4.Czystość pościeli szpitalnej
5.Ciszę i spokój w oddziale


DIETA I POSIŁKI
1.Jakość podawanych posiłków
2.Temperatura podawanych posiłków
3.Regularność podawanych posiłków
4.Informacje na temat stosowanej u Pani/Pana diety


OPIEKA LEKARSKA
1.Uprzejmość, okazywanie zrozumienia i zainteresowania przez lekarzy w oddziale
2.Przekazywanie informacji na temat przebiegu choroby
3.Udzielanie informacji o sposobie i rodzaju planowanych zabiegów
4.Poszanowanie intymności podczas badań lekarskich
5.Dostępność lekarza w dzień
6.Dostępność lekarza w godzinach wieczornych i nocnych
7.Sposób przekazywania wskazówek dotyczących postępowania po wyjściu ze szpitala


OPIEKA PIELĘGNIARSKA/POŁOŻNICZA
1.Uprzejmość, okazywanie zrozumienia i zainteresowania przez pielęgniarki / położne w oddziale
2.Pomoc pielęgniarek / położnych w czynnościach pielęgnacyjnych
3.Informowanie o planowanych zabiegach pielęgniarskich
4.Sprawność wykonywania zabiegów pielęgniarskich (pobieranie krwi, kroplówki, wstrzyknięcia itp.)
5.Poszanowanie intymności podczas zabiegów pielęgnacyjnych
6.Szybkość reagowania na wezwanie (dzwonek)
7.Reakcje na prośby chorych
8.Dostępność (odpowiednia ilość) personelu na oddziale


SALOWE
1.Uprzejmość i zachowanie salowych wobec pacjenta
2.Zachowanie ciszy i spokoju podczas wykonywanych prac


BADANIA DIAGNOSTYCZNE
1.Uprzejmość personelu gabinetów zabiegowych
2.Objaśnienia kolejności postępowania
3.Wyjaśnienie celowości badania
4.Możliwość eliminacji bólu w trakcie badania
5.Długość czasu oczekiwania na badanie
6.Szybkość powiadomienia o odwołaniu badania
7.Objaśnienia wyniku badania


SAMOPOCZUCIE PACJENTA PODCZAS POBYTU W ODDZIALE
1.Trafność stawianych diagnoz i stosowanych metod leczenia
2.Przestrzeganie praw pacjenta
3.Zaufanie do metod leczenia i stopień poczucia bezpieczeństwa


INNE ŚWIADCZENIA
1.Możliwość korzystania z usług duszpasterskich
2.Dostępnośc do aparatu telefonicznego
3.Dogodność pory odwiedzin
4.Możliwość uczestniczenia rodziny w zabiegach pielęgnacyjnych


OGÓLNA OCENA SZPITALA
1.Jak Pani / Pan ocenia usługi świadczone w naszej placówce
2.Czy poleciłaby Pani / Pan nasz Szpital rodzinie, znajomym


PROMOCJA ZDROWIA
Czy podczas pobytu w szpitalu, były Państwu przekazywane informacje na temat choroby, jej zapobiegania, zdrowej diety oraz innych zachowań mających na celu poprawę zdrowia? tak
nie
Czy wiedzą Państwo o tym, że szpital w Aleksandrowie Kujawskim należy do Europejskiej Sieci Szpitali Promujących Zdrowie ? tak
nie


Jeżeli w trakcie pobytu w Szpitalu zetknęła się Pani / Pan z zagadnieniami szczególnie drażliwymi nie ujętymi w nin. ankiecie prosimy o ewentualną pisemną notatkę w tym miejscu:

Powiatowy Szpital w Aleksandrowie Kujawskim Sp. z o.o.
87-700 Aleksandrów Kujawski, ul. Słowackiego 18
tel.: 054 282 80 01, fax: 054 282 80 02

Strona główna   |   Mapa serwisu   |   Kontakt   |   Aktualności

Szpital Aleksandrów © 2006 Wszelkie Prawa Zastrzeżone

Created_by Michał Buczko