Proszę wypełnić poniższe pytania opierając się o skalę od 0 do 5, lub wybierając odpowiednie dane z rozwijanej listy.
METRYCZKA PACJENTA
PRZYJĘCIE DO SZPITALA
1.Czas oczekiwania na Izbie Przyjęć
2.Pierwszy kontakt z Izbą Przyjęć i uzyskaną informację
3.Udzieloną pomoc medyczną
4.Szybkość załatwienia formalności związanych z przyjęciem do szpitala
PRZEKAZANIE NA ODDZIAŁ
1.Opiekę w drodze z Izby Przyjęć na oddział szpitalny
POBYT W ODDZIALE SZPITALNYM
1.Zapoznanie z oddziałem ( informacje o pokoju lekarskim, pielęgniarskim, rozkładzie dnia, godzinach odwiedzin)
2.Czystość sal chorych
3.Czystość łazienek i toalet
4.Czystość pościeli szpitalnej
5.Ciszę i spokój w oddziale
DIETA I POSIŁKI
1.Jakość podawanych posiłków
2.Temperatura podawanych posiłków
3.Regularność podawanych posiłków
4.Informacje na temat stosowanej u Pani/Pana diety
OPIEKA LEKARSKA
1.Uprzejmość, okazywanie zrozumienia i zainteresowania przez lekarzy w oddziale
2.Przekazywanie informacji na temat przebiegu choroby
3.Udzielanie informacji o sposobie i rodzaju planowanych zabiegów
4.Poszanowanie intymności podczas badań lekarskich
5.Dostępność lekarza w dzień
6.Dostępność lekarza w godzinach wieczornych i nocnych
7.Sposób przekazywania wskazówek dotyczących postępowania po wyjściu ze szpitala
OPIEKA PIELĘGNIARSKA/POŁOŻNICZA
1.Uprzejmość, okazywanie zrozumienia i zainteresowania przez pielęgniarki / położne w oddziale
2.Pomoc pielęgniarek / położnych w czynnościach pielęgnacyjnych
3.Informowanie o planowanych zabiegach pielęgniarskich
4.Sprawność wykonywania zabiegów pielęgniarskich (pobieranie krwi, kroplówki, wstrzyknięcia itp.)
5.Poszanowanie intymności podczas zabiegów pielęgnacyjnych
6.Szybkość reagowania na wezwanie (dzwonek)
7.Reakcje na prośby chorych
8.Dostępność (odpowiednia ilość) personelu na oddziale
SALOWE
1.Uprzejmość i zachowanie salowych wobec pacjenta
2.Zachowanie ciszy i spokoju podczas wykonywanych prac
BADANIA DIAGNOSTYCZNE
1.Uprzejmość personelu gabinetów zabiegowych
2.Objaśnienia kolejności postępowania
3.Wyjaśnienie celowości badania
4.Możliwość eliminacji bólu w trakcie badania
5.Długość czasu oczekiwania na badanie
6.Szybkość powiadomienia o odwołaniu badania
7.Objaśnienia wyniku badania
SAMOPOCZUCIE PACJENTA PODCZAS POBYTU W ODDZIALE
1.Trafność stawianych diagnoz i stosowanych metod leczenia
2.Przestrzeganie praw pacjenta
3.Zaufanie do metod leczenia i stopień poczucia bezpieczeństwa
INNE ŚWIADCZENIA
1.Możliwość korzystania z usług duszpasterskich
2.Dostępnośc do aparatu telefonicznego
3.Dogodność pory odwiedzin
4.Możliwość uczestniczenia rodziny w zabiegach pielęgnacyjnych
OGÓLNA OCENA SZPITALA
1.Jak Pani / Pan ocenia usługi świadczone w naszej placówce
2.Czy poleciłaby Pani / Pan nasz Szpital rodzinie, znajomym
PROMOCJA ZDROWIA
Czy podczas pobytu w szpitalu, były Państwu przekazywane informacje na temat choroby, jej zapobiegania, zdrowej diety oraz innych zachowań mających na celu poprawę zdrowia?
tak
nie
Czy wiedzą Państwo o tym, że szpital w Aleksandrowie Kujawskim należy do Europejskiej Sieci Szpitali Promujących Zdrowie ?
tak
nie
Jeżeli w trakcie pobytu w Szpitalu zetknęła się Pani / Pan z zagadnieniami szczególnie drażliwymi nie ujętymi w nin. ankiecie prosimy o ewentualną pisemną notatkę w tym miejscu:
Powiatowy Szpital w Aleksandrowie Kujawskim Sp. z o.o.
87-700 Aleksandrów Kujawski, ul. Słowackiego 18
tel.: 054 282 80 01, fax: 054 282 80 02